Sådan forholder ŠKODA Danmark sig til

COVID-19 t.o.m. d. 7. februar

Alle ŠKODA-forhandlere følger de regionale retningslinjer i forbindelse med COVID-19. Det betyder, at det ikke vil være muligt at besøge vores ŠKODA-forhandlere t.o.m. d. 7. februar 2021.

Selvom det ikke er muligt at besøge din lokale ŠKODA-forhandler, vil det fortsat være muligt at være i kontakt med din lokale forhandler digitalt og telefonisk. 

Vi holder os løbende opdateret på de nyeste retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.

Værkstedsbesøg

Du kan fortsat få foretaget arbejde på værkstedet

For alles skyld tager vi følgende forholdsregler:

  • Du kan aflevere bilnøgle i en nøgleboks eller nøgleindkast i stedet for at møde op ved indskrivningen.
  • Medarbejdere, der servicerer din bil, bærer handsker.
  • Bilnøgler renses efter endt brug.
  • Afhentning og levering af bil på hjemmeadresse tilbydes så vidt, det er muligt.

Har du spørgsmål eller ønsker til ovenstående, er du velkommen til at tage kontakt til din lokale ŠKODA-servicepartner.

Kontakt servicepartner

Biludlevering

Skal du hente din nye bil, kan du fortsat gøre det som planlagt

Der vil dog være en forkortet gennemgang af bilen. I tillæg tilbyder vi dig, at en sælger via video på mobilen gennemgår bilen lidt dybere. Når den nuværende coronavirus-situation er overstået, vil vi gerne tilbyde en dybere gennemgang af bilen.

Levering af bil på hjemmeadresse tilbydes så vidt, det er muligt. Kontakt din lokale ŠKODA-forhandler for mere information.

Kontakt forhandler

Book en digital rådgiver eller videofremvisning

Det vil i perioden for den midlertidige nedlukning t.o.m. d. 7. februar 2021 ikke være muligt at kigge på eller prøvekøre nye biler.

Alle modeller kan opleves i vores digitale univers og har du ønske om yderligere information om biler etc. vil det være muligt at booke en digital rådgiver eller videofremvisning.

Vi er selvfølgelig kede af ikke at kunne give helt den samme oplevelse som ellers, men håber både på forståelse og god modtagelse af disse alternativer.