For at opnå retten til rabat på serviceeftersynet som beskrevet i konceptet, forpligter jeg mig som test kunde til følgende:
At sætte mig grundigt ind i testproceduren (kundebrev, spørgeskema, fantomtestbrochure)
At tidsbestilling hos servicepartneren foregår via telefon
At bilen leveres og afhentes til aftalt tid og indenfor værkstedets åbningstid
At det er samme testperson som gennemfører hele testforløbet
At jeg ikke opholder mig på værkstedets adresse mens min bil serviceres
At jeg ikke har uafklarede forhold eller personlige relationer med servicepartneren
At den bestilte serviceydelse kun omfatter et stort serviceeftersyn, evt. tillægsarbejder må kun omhandle mekanisk arbejde (karrosseriarbejde skal bestilles separat)
At jeg bibeholder anonymitet omkring testen under hele forløbet
At jeg vil bruge mellem 1-2 timer indenfor normal arbejdstid sammen med en testkonsulent
At min bil tidligere har været vedligeholdt med serviceeftersyn og at det kommende obligatoriske serviceeftersyn er et stort service
At min bil er mellem 2-10 år og har kørt mindst 30.000 km
At min bil ikke er tilknyttet en servicekontrakt eller leasingaftale